عکس نت

عکس های دیدنی و اختصاصی ـ جدیدترین مدل لباس تاپ ترین عکس ها را در اینجا می یابید

عکس نت

عکس های دیدنی و اختصاصی ـ جدیدترین مدل لباس تاپ ترین عکس ها را در اینجا می یابید

واکنش اسرائیل به ارسال کشتی های ایران

واکنش اسرائیل به ارسال کشتی های ایران

رژیم صهیونیستی با ارسال نامه هایی به طور غیر مستقیم به ایران و لبنان آنها را از فرستادن کاروان های کمک رسانی از طریق دریا به غزه برحذر داشته است...
 
 
رژیم صهیونیستی در خصوص ورود کشتی های ایرانی و لبنانی حامل کمک های بشردوستانه به مردم غزه هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا رژیم صهیونیستی با ارسال نامه هایی به طور غیر مستقیم به ایران و لبنان آنها را از فرستادن کاروان های کمک رسانی از طریق دریا به غزه برحذر داشته است.

این پایگاه اطلاع رسانی افزود: رژیم صهیونیستی رهنمودهای ویژه خود را به نیروهای دریایی برای ممانعت از ورود کشتی های حامل کمک های بشردوستانه ایران به آب های بین المللی داده است.
به نوشته "الان لبنان" رژیم صهیونیستی به کشتی های متعلق به طرف های ضد صهیونیستی واکنش نشان خواهد داد اما این امر شامل کشتی های کشورهای دوست این رژیم نمی شود.

این پایگاه اطلاع رسانی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی سعی دارد با هماهنگی مصر از ورود کشتی های ایرانی به کانال سوئز جلوگیری کند.

این پایگاه اینترنتی افزود: خانم های لبنانی طرفدارحزب الله و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم درصدد به راه انداختن کاروان کشتی دریایی به سوی غزه هستند.

پایگاه اطلاع رسانی "الان لبنان" ادامه داد: مسئولان مصری هنوز هیچ درخواستی از ایران مبنی بر اجازه ورود کشتی های ایرانی به غزه دریافت نکرده اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد