عکس نت

عکس های دیدنی و اختصاصی ـ جدیدترین مدل لباس تاپ ترین عکس ها را در اینجا می یابید

عکس نت

عکس های دیدنی و اختصاصی ـ جدیدترین مدل لباس تاپ ترین عکس ها را در اینجا می یابید

تصویری جدید از همه آسمان

این تصویر آنچه که در ماورای زمین به چشم تجهیزات حساس به نور پلانک مرئی دیده می شوند را به تصویر کشیده است.


تلسکوپ پلانک آژانس فضایی اروپا که سال گذشته توسط آژانس فضایی اروپا به فضا فرستاده شده است اولین تصویر کامل از جهان را منتشر کرد.

به گزارش مهر، پلانک برای کشف منشاء جهان هستی به فاصله ای یک میلیون مایلی فرستاده شده و ماموریت آن بررسی سن، محتوی و روند تکاملی جهان هستی به واسطه مطالعه بر روی بقایای به جا مانده از انفجار بزرگ است.

در ماه سپتامبر سال گذشته اولین تصاویر از این تلسکوپ به زمین ارسال شد که در آن نواری از نورهای قدیمی و کهن در میان آسمان به ثبت رسیده بود؛ اکنون پلانک تصویری کامل از آسمان را ثبت کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:24 http://www.behnamebi.blogfa.com

سلام جونم خوبی

ابن آدرس جدیدمه . کد عبور قبلی رو فراموش کرده بودم . من همون بهنام قبلی هستم. میمونم.

دوباره همدیگرو لینک کنیم؟ من لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد